sobota, 16 listopada 2013

Remont Biura Obsługi Klienta INEA


W związku z remontem Biuro Obsługi Abonenta INEA na os. Oświecenia 59 jest nieczynne od 7 listopada. Planowany termin zakończenia prac to początek grudnia. W tym czasie biuro zostanie urządzone zgodnie z nową identyfikacją wizualną marki. Zwiększy się jego powierzchnia, a samo biuro bardziej funkcjonalne dla Klientów.

Kasa na os. Oświecenia 59 będzie nieczynna od 20 listopada. Planowany termin uruchomienia kasy to 28 listopada. Zapraszamy do realizowania wpłat w kasach INEA na ul. Przybyszewskiego, ul. Owsianej lub w nowym Biurze Obsługi Abonenta w Swarzędzu.


W czasie remontu biura na os. Oświecenia 59 Klientów zapraszamy do najbliższych punktów INEA w Centrum Handlowym M1, os. Rzeczypospolitej 14, ul. Głogowskiej 106 i ul. Krakowskiej 34.

źr.: inea.pl; foto: własne

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Często remonty potrafią skutecznie popsuć nasze relacje z klientami więc należy przeprowadzić je stosownie i dość szybko. W takim przypadku aby nadal był zachowany dobry kontakt to dobrym rozwiązaniem jest system CRM https://craftware.pl/jaki-crm-wybrac-dla-malej-firmy dzięki któremu mamy cały czas zbudowaną więź z klientem. Moim zdaniem jest to bardzo dobre rozwiązanie systemowe.

    OdpowiedzUsuń