Dodatkowe podpory pojawiły się pod wiaduktem wzdłuż Trasy Katowickiej. Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego zdecydował, że łącznie ma ich być kilkadziesiąt.
Drogowcy ustawili już część wymaganych podpór, a także zabezpieczyli przejścia pod filarami. Pojawiły się też siatki, które mają chronić przechodniów przed odpadającymi z wiaduktu kawałkami betonu. Do końca roku Zarząd Dróg Miejskich musi wprowadzić zmiany w ruchu na estakadzie katowickiej. Wiadomo już, że kierowcy będą musieli zwolnić do 30km/h. Na razie ZDM ma pozwolenie na eksploatowanie wiaduktu do 28 lutego.
źr.: epoznan.pl; video: wtkplay.pl; foto: fakt.pl
Drogowcy ustawili już część wymaganych podpór, a także zabezpieczyli przejścia pod filarami. Pojawiły się też siatki, które mają chronić przechodniów przed odpadającymi z wiaduktu kawałkami betonu. Do końca roku Zarząd Dróg Miejskich musi wprowadzić zmiany w ruchu na estakadzie katowickiej. Wiadomo już, że kierowcy będą musieli zwolnić do 30km/h. Na razie ZDM ma pozwolenie na eksploatowanie wiaduktu do 28 lutego.
źr.: epoznan.pl; video: wtkplay.pl; foto: fakt.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz