środa, 18 marca 2015

Dawid Rączka - wywiad z kandydatem do Rady Osiedla

Dawid Rączka to kolejny z młodych kandydatów do Rady Osiedla w tegorocznych wyborach. W wywiadzie dla nas opowiada o swoich planach i zamieszaniach związanych z kampanią.

Skąd w ogóle pomysł na start w wyborach do Rady Osiedla, w której średnia wieku jest jednak dosyć wysoka?
Właśnie dlatego, że średnia wieku jest dość wysoka moim zdaniem ważne jest tez żeby znalazły się tam również młode osoby, które mogą wnieść świeże pomysły.

Jakie są główne założenia Twojego programu wyborczego? Co chciałbyś zmienić na naszym osiedlu?
Myślę, że osiedle rozwija się w dobry kierunku, jednak przydałaby się renowacja klatek schodowych w niedługim czasie, oczywiście przyda się więcej miejsc parkingowych, ponieważ wieczorami jest kłopot z parkowaniem auta. Mamy też bardzo zaniedbane boisko do piłki nożnej, które moim zdaniem powinno zostać odnowione, żeby służyć jako boisko, a nie miejsce do wyprowadzania psów. Myślę, że dobrym pomysłem byłoby powstanie tam orlika, ponieważ z pewnością przyciągnąłby on wielu entuzjastów sportu i sprawdziłby się na naszym osiedlu.

Myślisz, że jest szansa, abyś będąc już w Radzie w najbliższej kadencji postarał się o niego na naszym osiedlu?
Uważam, że tak, ale nie zapominajmy, że mam jeszcze do wygrania wybory, a konkurencja jest spora i nie ułatwia mi tego zadania, takimi działaniami jak brak zgody na powieszenie ulotki wyborczej na największym parkingu strzeżonym (społecznym) na osiedlu Oświecenia. Zrozumiałbym to gdyby nie fakt, że wiszą tam ulotki czterech kandydatów, w tym prezesa parkingu.

To chyba jednak działania, które nie powinny mieć miejsca. Spotkałeś się jeszcze z podobnymi działaniami w będącej na ostatniej prostej kampanii?
Na szczęście nie, jednak do wyborów jeszcze kilka najważniejszych dni i wszyscy będą walczyć o głosy. W mojej kampanii do tej pory skupiłem się głównie na działaniu w Internecie, jednak planuje jeszcze dotrzeć osobiście do wyborców i przekonać ich do siebie.

Co myślisz o budowie Galerii Łacina?
Moim zdaniem kolejna galeria w okolicy jest zbędna, ale skoro powstaje to znaczy, że jest zapotrzebowanie.

Czy po zostaniu radnym planujesz w przyszłości dalszej kariery w polityce?
Najpierw chciałbym się skupić na najbliższych wyborach, a dopiero później ocenie czy faktycznie pomogłem mieszkańcom i zdecyduje czy dalej działać w tym kierunku.

Co sądzisz o tym, co się obecnie dzieje ze śmieciami na naszym osiedlu?
Jest to moim zdaniem komiczna sytuacja, ponieważ śmieci dosłownie wysypują się ze śmietników i ludzie są zmuszeni do wyrzucania ich obok śmietnika. Ktoś powinien coś z tym zrobić.

Możesz zapewnić, że gdy już się dostaniesz do Rady, to spróbujesz ten problem załatwić?
Tak, jeśli oczywiście ta sprawa może być załatwiona przed Radę Osiedla to na pewno chciałbym, żeby w końcu śmieci znalazły się w kontenerach, a nie obok.

Myślisz, że masz duże szanse na sukces?
Czas pokażę, a dla mnie sukcesem będzie kiedy faktycznie uda poprawić się jakość życia na naszym osiedlu.

Tego też Ci życzę i dziękuję za wywiad!
Ja również dziękuje, a na koniec chciałbym podziękować wszystkim ludziom którzy mnie wspierają, a w szczególności mojej wspaniałej dziewczynie, rodzinie, znajomym, firmie ESJOT za wykonanie zdjęć i grafik potrzebnych do promocji mojej osoby, oraz głównemu sponsorowi mojej kampanii panu Sebastianowi Matuszczakowi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz